Inga produkter i korgen
GUMBALL 3000®
x
FRSH Scents®
Innovativ varumärkesaktivering
Med årligt samarbete kring rallymerchandise
Gumball 3000®
Gumball 3000® är ett livsstilsvarumärke som kombinerar bilar, konst och populärkultur.
Den årliga Gumball 3000®-turnén har utvecklats till en veckolång festival med livemusikkonserter, actionsport och spektakulära bilutställningar i världens huvudstäder. Turnén lockar över en miljon människor på plats och når en TV- och onlinepublik på över 100 miljoner hushåll i 60 länder.
Platser
På varje rallystopp stängs stora offentliga platser för att erbjuda fri underhållning, inklusive konserter, modevisningar, sportuppvisningar och konstutställningar. Times Square, Regent Street, Tiananmen Square och Hollywood Boulevard har alla förvandlats av Gumball 3000®, som har turnerat världen runt.
100 000+ åskådare per plats, vilket gör detta större än någon stadionturné.
Kändisar
Bland kändisdeltagarna finns David Hasselhoff, Snoop Dogg, EVE, Travis Barker, Xzibit, Adrien Brody, Tyson Beckford, David Guetta, deadmau5, Michael Madsen, Daryl Hannah, Steve Aoki, Tony Hawk och Dennis Rodman, tillsammans med kungligheter och företagsledare, inklusive grundarna av Facebook och PayPal.
150 miljoner fans på Facebook följer våra kändisförare varje år.
Bilar
De mest otroliga bilarna på planeten samlas för Gumball 3000®-rallyt. Från det sublima till det galna – 150 bilar deltar varje år på den lyxiga bilfärden som sträcker sig över 3000 mil.
Från Batmobiles till Bentleys.
Upptäck mer
Se hela Gumball 3000®-merchandiseutbudet eller prata med oss om hur vi kan hjälpa dig och ditt varumärke!